ANVRSGRWaarborgfonds
1003 reviews geven ons gemiddeld een
 
9,2

BIJ SUMMIT TRAVEL KRIJGT JE
RUIM AANBOD MINI SKI'S
ZEER PERSOONLIJKE SERVICE
MEER DAN 15 JAAR ERVARING!
BETROUWBAARHEID EN ZEKERHEID
RUIM AANBOD MINI SKI'S

Veelgestelde vragen



Meest gestelde vragen:

1. Kan ik een reis boeken zonder skipas?
Ja. In de meeste gevallen is een skipas bij de prijs inbegrepen. Bij een groot deel van onze accommodaties kun je zelf de 'keuzes & opties' bewerken van je boeking: je kunt dan bij de betreffende persoon 'geen skipas' aanklikken. Vervolgens wordt de korting verrekend in het prijsoverzicht ('Mijn vakantie').

2. Hoe kan ik meerdere appartementen/kamers boeken?
Kies in het boekingsscherm de optie 'extra appartement' of 'extra kamer' om meerdere appartementen/kamers aan de boeking toe te voegen. 

3. Hoe kan ik op aantal personen zoeken?
Filter via de Zoek & Boek functie op het aantal personen van je reisgezelschap. Ook kun je filteren op het gewenste aantal slaapkamers, de verzorging, klasse, afstand tot piste etc.
Staat je vraag er niet tussen? Neem contact met ons op.

1. Maken van Boeking

(naar boven)

Accommodatie

Wat is een cabine?

Een kleine slaapkamer, meestal met stapelbed, die niet altijd afgesloten kan worden en niet altijd een raam heeft.

Wat is een mezzanine?
Een open ruimte op een tussenetage, die bereikbaar is per trap. Vaak met beperkte stahoogte en niet afsluitbaar.

Wat is een duplex appartement?
Een duplex appartement bestaat uit twee etages, verbonden door een inpandige trap.

Wat is een slaapnis?
Een niet afsluitbare ruimte, meestal met stapelbed.

Hoe kan ik dieetwensen doorgeven?
Geef je dieetwensen door via het opmerkingenveld op het boekingsformulier of per e-mail.


Prijzen

Wat is bij de prijs inbegrepen?
Klik op een prijs bij een bepaalde accommodatie en zie rechts in het prijsoverzicht (onder 'Mijn vakantie') exact wat er bij de prijs is inbegrepen. In de meeste gevallen is het verblijf en de skipas inbegrepen. Alle getoonde prijzen zijn op basis van eigen vervoer.

Zijn de prijzen per persoon?
De prijzen zijn per persoon en gebaseerd op een volwassene. Dit is exclusief eventuele hotelkamerkortingen en/of skipaskortingen.

Hoeveel bedragen de boekingskosten?
De boekingskosten zijn € 20 per boeking. Daarnaast ben je een verplichte bijdrage aan het Calamiteitenfonds van € 2,50 per 9 deelnemers verschuldigd.


Beschikbaarheid

Hoe kan ik de beschikbaarheid van een accommodatie bekijken?
Bekijk de beschikbaarheid door op de accommodatie-pagina op het tabblad 'prijzen' te klikken of door op de button 'Check prijzen & beschikbaarheid' te klikken.

Is de getoonde prijs groen dan is er minstens één kamer/appartement/chalet beschikbaar op die datum. Als je op de prijs klikt, vind je in het prijsoverzicht (onder 'Mijn vakantie') hoeveel 'eenheden' (bijv. kamers) er minstens beschikbaar zijn. Als je meer kamers/appartementen/chalets wilt boeken dan wij in voorraad hebben, gaan we eerst de beschikbaarheid na. We nemen binnen één werkdag contact met je op, voordat je boeking defitintief is vastgelegd.
Is de getoonde prijs blauw, dan kun je de accommodatie aanvragen, wij gaan dan de beschikbaarheid na en nemen binnen één werkdag contact met je op.


'Op aanvraag'

Wat betekent het als een accommodatie 'op aanvraag' is?
Als je een accommodatie ‘op aanvraag’ wilt boeken, dan gaan we na of de accommodatie in de betreffende periode nog beschikbaar is omdat wij zelf geen voorraad (meer) hebben. Je krijgt binnen één werkdag een reactie van ons. Als de accommodatie niet beschikbaar is, gaan we natuurlijk  graag op zoek naar andere passende mogelijkheden.


Kinderen & baby's

Is er een kinderbed of -stoel aanwezig in de accommodatie?
In de meeste gevallen is er een kinderbed of -stoel beschikbaar, al dan niet gratis of tegen een kleine vergoeding. Informatie hierover vind je onderaan de prijstabel van de accommodatie, onder het kopje 'Bijzonderheden'. Mocht hier geen informatie staan over een kinderbed of -stoel, dan gaan wij dit graag voor je na. Vermeld dit dan in het opmerkingenveld van de boeking.

Wat betaal ik voor mijn baby?
Voor baby's t/m 2 jaar (leeftijd tijdens reisperiode) betaal je in de meeste gevallen geen reissom, als je in een appartement of chalet verblijft. In dat geval vind je dit terug onderaan de prijstabel van de accommodatie, onder het kopje 'Bijzonderheden'. Voeg dan één persoon minder toe aan de boeking, maar geef wel in het opmerkingenveld aan dat er een baby meereist. Let er op dat het maximaal aantal personen niet overschreden mag worden.

In hotels en pensions gelden geen uniforme regels: de korting voor baby's verschilt per kamertype en bezetting. Klik in het prijsoverzicht op de prijs van de accommodatie en je ziet rechts bij 'mijn vakantie' wat de hotel- en skipaskortingen per leeftijd/geboortejaar zijn.

Wordt er kinderkorting op de reissom gegeven?
Als je in appartement of chalet verblijft geldt er geen kinderkorting voor de accommodatie. Bij verblijf in een hotel of pension geldt er meestal wel een accommodatiekorting. De reissom per kind is de reissom voor een volwassene (getoonde standaardprijzen in prijstabel) minus de betreffende hotel- en skipaskorting.

* Hotelkorting
De kortingen vind je in de prijstabel door op de prijs van de gewenste kamer in de gewenste periode te klikken. Je ziet dan rechts bij 'mijn vakantie' de hotelkorting per leeftijd.

* Skipaskorting
De kortingen vind je in de prijstabel door op de prijs van de gewenste kamer in de gewenste periode te klikken. Je ziet dan rechts bij 'mijn vakantie' de skipaskorting per leeftijd/geboortejaar.

Preferenties

Hoe kan ik een preferentie opgeven?
Preferenties maak je kenbaar door deze in het opmerkingenveld van de boeking te vermelden. Preferenties kunnen niet gegarandeerd worden, maar voorkeuren kunnen wij zeker doorgeven. De accommodatie zal dan haar best doen om te wensen in te willigen.

Optie

Kan ik een optie nemen?
In veel gevallen kunnen wij je een optie geven: we houden de accommodatie vrijblijvend voor je vast gedurende enkele dagen. Wil je de optie definitief boeken, horen we dat graag vóór het verlopen van de optie. Na het verstrijken van de optietermijn vervalt de optie en is de accommodatie weer te boeken door anderen.

Vraag een optie aan door te bellen, een e-mail te sturen of door in de prijstabel op de betreffende prijs te klikken en vervolgens op 'Via email' te klikken. Geef hier aan hoeveel kamers/appartementen je in optie wilt. Je krijgt binnen één werkdag een reactie van ons.

Mini Ski/Midweek/Weekendski

Kan ik een accommodatie voor minder dan 7 nachten boeken?
Een groot deel van onze accommodaties is ook te boeken als Mini Ski. Filter via Zoek & Boek op het aantal nachten dat je wilt verblijven, dan krijg je een overzicht van de beschikbare accommodaties.

Grote groepen

Hoe vind ik een geschikte accommodatie voor mijn groep op de website?
Filter via Zoek & Boek op de gewenste criteria, waaronder het aantal personen en het benodigde aantal (hotel-)kamers of appartementen. Je ziet vervolgens de accommodaties die aan de wensen voldoen en beschikbaar zijn.

Kunnen jullie mij helpen met het zoeken naar een geschikte accommodatie?
Uiteraard! Vul het offerteformulier zo volledig mogelijk in, dan kunnen wij je het beste helpen. Kijk voor meer informatie op onze groepsreis wintersport pagina voor bedrijven, familie- en vriendengroepen.

Kan ik een groepsreis online boeken?
Meerdere kamers in dezelfde accommodatie boek je online via onze website. Ook is het mogelijk op een later tijdstip alle persoonsgegevens door te geven, zodat je de kamers snel kunt vastleggen.

Mochten enkele kamers 'op aanvraag' zijn, nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Je kunt ook telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen, om er zeker van te zijn dat de kamers op aanvraag ook beschikbaar zijn, voordat je de boeking maakt.

Bedrijfsuitje & incentive reizen

Hoe boek ik een zakelijke groepsreis?
Als je met je collega's wilt wintersporten of een incentive reis wilt organiseren voor je personeel, verwijzen wij je naar onze groepspagina voor bedrijven. Vraag hier een vrijblijvende offerte aan. Vervolgens neemt een Summit medewerker, gespecialiseerd in zakelijke reizen, contact met je op. Zij adviseren je bij de organisatie van een onvergetelijke trip!

Kunnen jullie ook vergaderfaciliteiten en/of extra activiteiten regelen?

Ja, bij een groepsgrootte vanaf ca. 10 personen organiseren wij op verzoek extra activiteiten en evenementen. Geef bij je aanvraag je wensen door, dan gaan wij de mogelijkheden voor je na.

Boekingsbevestiging

Wanneer is mijn boeking definitief?
Jouw online boeking is definitief op het moment dat je bij 'mijn vakantie' op de knop 'bevestigen' hebt geklikt. Hiermee ga je akkoord met de ANVR consumentenvoorwaarden die van toepassing zijn op al onze reizen.
Bij een boeking waarbij een deel op aanvraag is, nemen wij contact met je op nadat we meer informatie hebben over de beschikbaarheid. De boeking maken we pas na overleg met jou definitief.
Wil je een optie omzetten in een definitieve boeking? Stuur ons dan een mail waarin je de boeking bevestigt. Hierdoor ga je automatisch akkoord met de ANVR consumentenvoorwaarden.

Hoe weet ik of mijn aanvraag of boeking goed is ontvangen?
Je krijgt direct na het insturen van een aanvraag via de website of het online boeken van je vakantie een automatische e-mail van ons. Hierin staat dat we je aanvraag/boeking ontvangen hebben.
Bij een aanvraag krijg je binnen één werkdag reactie van ons. Bij een online boeking ontvang je ook meteen een concept boekingsbevestiging en factuur. Als alle gegevens compleet zijn, sturen wij binnen één werkdag de definitieve boekingsbevestiging en factuur per mail.

2. Extra's bijboeken

(naar boven)

Skipas

Is de skipas bij de prijs inbegrepen?
Bij de meeste arrangementen is een skipas inbegrepen. Je vindt dit terug onder de vanafprijs of bij 'inclusief' in het prijsoverzicht bij 'Mijn Vakantie'. Hier zie je ook welke skipas bij het arrangement is inbegrepen.

Kan ik een reis boeken zonder skipas?
Je kunt in de meeste gevallen een arrangement boeken zonder skipas. In het boekingsscherm kun je per persoon aangeven wie geen skipas nodig heeft. De korting wordt direct verrekend in het prijsoverzicht bij 'mijn vakantie'.

Hoe kan ik een skipasuitbreiding of -verlenging bijboeken?
Bij sommige arrangementen is het mogelijk de inbegrepen skipas uit te breiden naar een skipas voor een groter gebied. Als je een skipas wilt voor meer dagen dan in het arrangement inbegrepen, kan dat in de meeste gevallen ook. In het boekingsscherm kun je per persoon aangeven wie welke skipas nodig heeft en met welke startdatum. De toeslag wordt direct verrekend in het prijsoverzicht bij 'mijn vakantie'. Meer informatie over skipasuitbreidingen en de bijkomende kosten hiervan vind je op het tabblad 'extra opties' bij de accommodatie.

Kan ik een familieskipas boeken?
In veel gebieden worden er familieskipassen aangeboden tegen een aantrekkelijk tarief. De voorwaarden en prijzen zijn verschillend per gebied. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Materiaalhuur

Wat zijn de kosten voor materiaalhuur?
De kosten en mogelijkheden zijn per bestemming verschillend. Deze vind je terug op het tabblad 'extra's' bij de accommodatie.

Lessen

Kan ik lessen bijboeken?
In de meeste dorpen kunnen wij ook lessen aanbieden. Geef in het opmerkingenveld tijdens het maken van de boeking aan dat je interesse hebt in ski- en/of snowboardlessen. Wij zullen je dan informeren over de mogelijkheden.

Wat zijn de lestijden?
Die zijn vaak afhankelijk van de periode waarin je op wintersport gaat. In de meeste gevallen ga je van tevoren naar het kantoor van de skischool. Hier hoor je hoe laat en waar verzameld moet worden.

Wat zijn de kosten van de skilessen?
De kosten van de skilessen zijn afhankelijk van de duur van de skilessen (aantal dagen en aantal uur per dag) en leeftijd (kind/volwassene). De prijzen verschillen per bestemming en zijn te vinden op het tabblad 'extra opties' bij de betreffende accommodatie die je wilt boeken.


Pendelbus

Kan ik een busreis bijboeken?
Een groot deel van onze bestemmingen is te bereiken met een pendelbus. We bieden zowel weekend- als weekpendels aan. Bij onze zoek- en boekfunctie kun je bij ‘vervoer’ ook de bus selecteren en zie je vervolgens bij ‘naam dorp’ welke bestemmingen met de bus te bereiken zijn.
Ook op het tabblad 'extra opties' bij het arrangement van je voorkeur zie je of wij een bus pendel kunnen aanbieden naar de betreffende bestemming.
Een overzicht van de prijzen, bestemmingen en mogelijke periodes vind je terug onder ‘informatie’ à ‘vervoer’ à ‘bus’ waar je per land een pagina kunt aanklikken voor alle aanvullende informatie.
Zodra je een geschikte accommodatie hebt gevonden kun je bij het boeken als extra optie ‘vervoer per bus’ selecteren en boek je gemakkelijk zelf online een bus pendel bij je arrangement.

Vlucht & transfer

Kan ik een vlucht & transfer bijboeken?
Wij boeken graag vluchten en transfers voor je. Geef je wensen door (gewenste vertrekluchthaven & vluchttijd) en wij gaan de mogelijkheden voor je na. Geef bij het maken van een online boeking onder het invullen van de namen door dat je interesse hebt in vluchten en transfers, door het boxje aan te vinken.

Verzekeringen

Kan ik een annuleringsverzekering en/of reisverzekering bijboeken?
Je kunt per persoon een annulerings- of reisverzekering bijboeken. Vink dit per persoon aan in het boekingsscherm, je kunt direct zien wat de bijbehorende kosten zijn. Een annuleringsverzekering dient binnen 1 week na boeking te worden afgesloten, anders gelden gewijzigde voorwaarden. Voor onze niet in Nederland woonachtige klanten kunnen wij alleen een reisverzekering afsluiten indien zij een Nederlandse zorgverzekering hebben.

Wat valt onder de dekking van de annuleringsverzekering?
Voor meer informatie over de polisvoorwaarden en de kosten van de annuleringsverzekering verwijzen wij u door naar onze annuleringsverzekering pagina.

Wat valt onder de dekking van de reisverzekering?
Voor meer informatie over de polisvoorwaarden en de kosten van de reisverzekering verwijzen wij u door naar onze reisverzekering pagina.


Catering

Bij welke accommodaties kan ik catering bijboeken?
Indien u in een groot appartement of chalet wilt verblijven, kunnen we voor u nagaan of we hier catering service bij aan kunnen bieden. Neem contact met ons op voordat u boekt, indien u zeker wilt weten of dit kan. 
Enkele accommodaties in ons aanbod zijn 'catered chalets', deze chalets zijn alleen te boeken in combinatie met catering service. De prijs van de catering is bij deze accommodaties al in de prijs per persoon verwerkt.

Personen

Hoe kan ik extra personen bijboeken?
Heeft u een accommodatie geboekt waar nog ruimte is voor meerdere personen, dan kunnen wij de extra personen meteen voor u bijboeken als u ons hiervan per mail of telefoon op de hoogte brengt.
Heeft u een extra appartement of hotelkamer nodig? U kunt op onze website kijken welke kamers en/of appartementen nog beschikbaar zijn en contact opnemen met ons (per mail of telefoon) om deze voor u bij te boeken. Mocht de gewenste extra kamer/appartement niet beschikbaar zijn of op aanvraag, kunt u toch even contact met ons opnemen. In sommige gevallen kunnen we alsnog een extra kamer aan een boeking toevoegen en anders helpen we u graag bij het zoeken naar een oplossing.
Er gelden geen extra wijzigingskosten.


3. Voor de reis

(naar boven)

Factuur

Wanneer ontvang ik de factuur?
De hoofdboeker ontvangt binnen één tot drie werkdagen de factuur per mail.
Als u een groepsreis geboekt heeft, ontvangt de hoofdboeker binnen vier weken een eerste versie van de factuur. Enkele dagen voor vertrek ontvangt u de definitieve factuur, na verwerking van alle mutaties.


Betalen

Hoeveel bedraagt de aanbetaling?
De aanbetaling bedraagt 15% van de reissom. Indien u ook vluchten heeft geboekt via Summit Travel, dienen deze in het geheel te worden voldaan tijdens de aanbetaling. De aanbetaling dient twee weken na boeking gedaan te zijn. Als u een groepsreis geboekt heeft, dient de aanbetaling één week na ontvangst van de eerste versie van de factuur gedaan te zijn.
Indien de boeking binnen 6 weken voor vertrek gemaakt is, dient de gehele reissom (100%) betaald te worden.

Welke betalingsmethoden zijn er?
* iDEAL
Via de factuur die u ontvangt kunt u gemakkelijk via iDEAL betalen. Alle gegevens en het bedrag van de aanbetaling/ restbetaling staan ingevuld. U kiest uw bank en wordt doorverwezen naar de betaalpagina van uw bank om de betaling af te ronden. 
Gaat u binnen 6 weken van boeken op reis dan raden wij u aan om via iDEAL te betalen voor een snelle verwerking van de betaling. Betalen via iDEAL is snel en veilig (let op het slotje in de browserbalk). 
* Bankoverschrijving
U kunt door middel van een bankoverschrijving de reissom betalen, onder vermelding van uw boekingsnummer (= tevens factuurnummer) . Houdt u rekening met de langere verwerkingstijd van uw betaling.

Krijg ik een bevestiging van de (aan-)betaling?
Wij versturen standaard geen betalingsbevestigingen. Als wij uw betaling niet op tijd ontvangen hebben, nemen wij contact op met de hoofdboeker.
Indien u zeker wilt weten of de betaling goed is aangekomen kunt u contact met ons opnemen via e-mail of telefoon.

Is het mogelijk om het bedrag in één keer te betalen?
Het is mogelijk de gehele reissom in één keer te betalen. Mochten er later nog mutaties in uw boeking zijn, sturen wij de hoofdboeker een nieuwe versie van de factuur.

Wanneer moet de gehele reissom uiterlijk betaald zijn?
Het restbedrag (85% van de reissom) dient uiterlijk 6 weken voor vertrek in het bezit te zijn van Summit Travel. 

Kunnen alle reizigers ook apart betalen?
Het is niet mogelijk dat alle reizigers apart betalen. De gehele aanbetaling en/of restbetaling van de reissom dient door de hoofdboeker (of één van de reizigers) betaald te worden aan Summit Travel.

Welke referentie moet ik gebruiken als ik mijn betaling wil doen?
De betaling dient te worden gedaan onder vermelding van uw boekingsnummer(= tevens
factuurnummer).


Wijzigen

Kan ik mijn boeking wijzigen?
Ja. Uiteraard kan het voorkomen, zeker bij grote groepen, dat er in de loop van de tijd elementen uit uw reservering wijzigen (materiaalhuur, lessen, persoon erbij, etc.). De hoofdboeker kan Summit Travel hiervan op de hoogte brengen per mail of telefoon. Wij zullen met de hoofdboeker duidelijke afspraken maken over hoe hiermee om te gaan.

Wat zijn de kosten voor het wijzigen van een boeking?
Voor wijzigingen worden doorgaans geen extra kosten in rekening gebracht.
Alleen de additionele kosten die ontstaan door de wijziging (bijv. er gaat één persoon extra mee, u wilt materiaalhuur of lessen bijboeken, etc.) worden in rekening gebracht.
Houdt u er rekening mee dat bij annulering van een of meerdere personen, er kosten in rekening worden gebracht. Dit verschilt echter per geval. Informeert u bij Summit Travel wat in uw geval de voorwaarden en de hoogte van de kosten zullen zijn.


Reisdocumenten

Wanneer ontvang ik mijn reisdocumenten?
Uiterlijk één week voor vertrek sturen wij de reisinformatie en vouchers per e-mail naar u.


Annuleren

Hoe kan ik mijn boeking annuleren?
Een reis kan alleen geannuleerd worden door de hoofdboeker. Een annulering dient schriftelijk aan ons te worden doorgegeven (bij voorkeur per e-mail zodat wij zo snel mogelijk de annulering in gang kunnen zetten).

Wat zijn de kosten van het annuleren van mijn reis?
Summit Travel is aangesloten bij de ANVR. De ANVR consumentenvoorwaarden zijn van toepassing op al onze reizen. Voor annuleringen gelden dan ook de ANVR consumentenvoorwaarden.

Kan ik (een deel van) de kosten declareren op de annuleringsverzekering?
Dit is afhankelijk van de voorwaarden van uw verzekeraar, deze zijn van toepassing.


4. Tijdens de reis

(naar boven)

Ophalen skipassen

Waar kan ik de skipassen ophalen?
In het document reisinformatie, dat de hoofdboeker uiterlijk één week voor vertrek ontvangen heeft, staat onder het kopje (3) Skipas waar u de skipassen kunt ophalen. In de meeste gevallen kunt u uw voucher bij de skipaskassa inwisselen voor skipassen. In sommige gevallen liggen de skipassen al klaar in het hotel.


Reisleiding

Is er reisbegeleiding aanwezig op de bestemming?
Nee, Summit Travel heeft geen reisbegeleiders ter plekke.


Probleem ter plekke

Ik heb een probleem tijdens mijn reis, wie moet ik raadplegen?
Indien de accommodatiehouder uw eventuele klachten niet naar behoren oplost verzoeken wij u vriendelijk Summit Travel in Nederland te benaderen op het moment dat u nog ter plekke bent.

Indien u uw klacht pas na terugkomst in Nederland aan Summit Travel meldt is het helaas voor Summit Travel niet meer mogelijk een oplossing voor het probleem aan te dragen.
Voor dringende zaken tijdens uw reis kunt u gebruik maken van het algemene telefoonnummer van Summit Travel: +31 (0)10 279 9632 of bij geen gehoor van ons noodnummer +31 (0)6 4316 2222.

Indien u via Summit Travel een reisverzekering heeft afgesloten kunt u in noodgevallen de hulplijn van de Europeesche Verzekeringen bellen: +31 20 65 15 777. Deze hulplijn is dag en nacht bereikbaar.


5. Na de reis

(naar boven)

Klachten

Ik ben terug van vakantie en heb een klacht. Waar kan ik die indienen?
Achteraf, na thuiskomst, kunnen wij de problemen niet meer oplossen. Klachten die op de bestemming niet zijn gemeld en waarvoor geen klachtenformulier is ingevuld, worden in Nederland niet in behandeling genomen. Voor verdere informatie hierover verwijzen wij u naar de ANVR consumentenvoorwaarden.
Klachten indienen na terugkomst kunt u doen per mail, onder vermelding van uw boekingsnummer.


Enquête

Wat doet Summit Travel met de enquête resultaten?
Ongeveer een week na terugkomst ontvangt de hoofdboeker een uitnodiging om de aparte onderdelen van uw reis te beoordelen (o.a. dorp, skigebied, materiaalhuur, lessen etc.). Daarna kunt u de accommodatie waarin u verbleef beoordelen. Deze beoordeling komt op Zoover te staan. Hiermee helpt u andere reizigers bij het uitkiezen van de geschikte accommodatie. Als de hoofdboeker de enquête volledig heeft ingevuld ontvangt hij/zij een tegoedbon voor €25 korting op een wintersport in het volgende seizoen.


Beoordeling Summit Travel

Waar komt mijn beoordeling van Summit Travel te staan?
Ongeveer twee weken na terugkomst ontvangt de hoofdboeker een uitnodiging om Summit Travel te beoordelen. Deze beoordeling komt op de onafhankelijke reviewsite Trustpilot te staan. Hierdoor helpt u onze potentiële nieuwe klanten: zij kunnen uw ervaring lezen ter ondersteuning van hun beslissing.


6. Over Summit Travel

(naar boven)

Contact

Hoe kan ik contact met Summit Travel opnemen?
U kunt contact met ons opnemen per telefoon en e-mail

Wat zijn de openingstijden van Summit Travel?
Wij zijn maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.30 uur bereikbaar via telefoon of e-mail. Buiten kantooruren kunt u een bericht inspreken op onze voice-mail. Wij nemen de eerstvolgende werkdag direct contact met u op.


Disclaimer

Waar kan ik de disclaimer vinden?
Onze disclaimer vindt u onderaan de website, onder het kopje 'Over ons'.

Hoe zit het met mijn privacy?
Wij respecteren te allen tijde uw recht op privacy. Uw gegevens worden niet aan derden verstrekt. Zie ook onze privacy verklaring.


Voorwaarden

Waar kan ik de voorwaarden van Summit Travel vinden?
Summit Travel is aangesloten bij de ANVR en hanteert de ANVR reisvoorwaarden. Met deze voorwaarden gaat u akkoord wanneer u een reis boekt bij Summit Travel.


Lidmaatschappen

Is Summit Travel lid van de ANVR, SGR, Calamiteitenfonds?
Ja, Summit Travel is aangesloten bij zowel de ANVR (lid 04648), SGR (lid 2951) als het Calamiteitenfonds (lid 2951).


Cookies

Waar gebruikt Summit Travel cookies voor?
Summit Travel gebruikt cookies onder andere om het gebruikersgemak van de website te verhogen en om integratie met social media mogelijk te maken. Meer informatie over het gebruik van cookies vindt u in ons cookiebeleid.

Bel ons op 010 279 96 32

Summit Travel B.V.

Oostplein 420
3061 CH Rotterdam

  • Wie zijn wij?
  • Bedrijfsinformatie
  • Blog
© 2003-2018 Summit Travel
ANVRSGRWaarborgfonds
  • Privacy Policy
  • Disclaimer
Wij gebruiken cookies. Door gebruik te maken van deze website, geeft u toestemming voor het gebruik van cookies.AKKOORD